سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خنده زیاد برحذر باش که دل را می میراند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 98 اردیبهشت 2 , ساعت 11:6 صبح

 

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید بی  شک به دنبال آرامش و تفریحات مهیج آن هستید. اما شاید برای تان جالب باشد که بدایند جزیره موجانی و زیبای کیش تنها به خاطر تفریحات عالی و متنوع معروف و پر توریست نیست! این جزیره دارای قدمت چند هزار ساله است که می تواند برای خیلی از شما مکان های تاریخی آن جلب توجه کند و زیبا باشد. اگر در جزیره کیش حتی ماشین رنت کنید نیز ممکن است برخی از مکان ها را از قلم بیاندازید. بالاخره کسانی که در جزیره ساکن هستند می توانند بهتر شما را در گشت دور جزیره یاری کنند.

قیمت گشت دور جزیره

جزیره زیبای کیش با اینکه یک جزیره بسیار کوچکی است اما همانطور که گفتیم علاوه بر تفریحات متنوع دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. این مکان ها شامل مکان های تاریخی و قدیمی , مکان هایی از جزیره که به دست طبیعت ساخته شده و بسیار زیبا هستند می باشد. شما با دیدن این مکان ها بی شک در مورد جزیره کیش تصور دیگری پیدا می کنید. تصویری که برای شهر های تاریخی تا کنون داشتید از این به بعد در مورد کیش نیز خواهید داشت.

مکان های دیدنی کیش شامل : آب انبار کیش , شهر زیر زمینی کاریز , شهر باستانی حریره , درخت سبز , کلبه هور و دماغه زیبای کیش ,موزه مردم شناسی , روستای ننه باغو , مسجد 2000 ساله , جاده کرانه , قلعه پرتقالی ها , کشتی یونانی و ... می باشد. دیدن همه این مکان ها در یک روز شاید به صورت شخصی ممکن نباشد , حتی اگر با تاکسی بخواهید به این همه جا بروید برای شما مقرون به صرفه نباشد. اما با رزرو گشت دور جزیره از سایت تخفیف کیش گردی می توانید با هزینه بسیار پایین و با یک برنامه ریزی درست از همه این مکان های دیدنی بازدید کنید.

خرید گشت دور جزیره

به هر کجایدنیا که سفر می کنید , خواه یک روستای کوچک در میان کوه ها باشد وخواه یک شهر وسیع و ... خوب است که در مورد پیشینه و قدمت تاریخی آن پرس و جو کرده و اطلاعاتی را بدست آورید. اینگونه سفر تان بی شک لذت بخش تر خواهد شد. با بازدید از جاهای دیدنی کیش می توانید دید وسیع تری نسبت به جزیره پیدا کنید. و با این دید بهتر می توانید برای سایرین در مورد قدمت و زیبایی های کیش بگویید واز گفته های خود لذت ببرید.

اگر علاقمند به دیدن جاهای تاریخی کیش و مکان های دیدنی در کیش هستید حتما و حتما پیشنهاد می کنیم که از گشت دور جزیره به صورت عمومی و یا خصوصی استفاده کنید. با رزرو تور گشت دور جزیره می توانید با یک هزینه خیلی کم از تمام مکان هایی که در کیش باید ببینید دیدن کنید. می توانید گشت خود را از سایت تخفیف کیش گردی با قیمت ارزان و پایین رزرو کنید.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ